Szeretettel köszöntelek a Atlantisz klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Atlantisz klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Atlantisz klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Atlantisz klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Atlantisz klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Atlantisz klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Atlantisz klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Atlantisz klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Még 1999-ben az akkor indult, általam szerkesztett
Táltos Ménhír hasábjain elindult egy cikksorozatom, amely a A MáGia
uRainak nyomai a világban és Kárpát-medencében hosszú címet viselte. A
Ménhírben ez a sorozat 5 számot élt meg. Nem idetartozó okok miatt nem
folytattam. A sorozat vezérfonala egy - akkor kezdeti stádiumban lévő -
1998-as felismerés és annak kutatása volt. Nevezetesen a Pilis és az
egyiptomi Gizai piramisok közötti összefüggés. Ez akkor, a
piliskutatásban teljesen új téma volt.
Röviden összefoglalva a
Pilisben is található három olyan (gúla v. piramis-alakú) hegy, amelyek a
Gizai piramisok elrendezése szerint helyezkednek el. Ezek pedig az
Orion (Nimród) csillagkép úgynevezett övcsillagainak mintáját követik
pontosan. Ennek bővebb kifejtése a sorozat második részében (Piramisok
Egyiptomban és Magyarországon alcímmel) került kifejtésre. Szerencsére
akkoriban és azóta is sokan olvasták a cikket, nem nevezném
tanulmánynak, pedig akkor még a MáGia uRainak nyomaiban csak az első
lépéseket tettem meg.
Az azóta eltelt idő alatt már sikerült
jócskán előre jutni, a kezdetekhez képest már egy egészen kerek elmélet
körvonalazódott ki a múltat homályban tartó ködfelleg alól. Ez az
elmélet - bár a Ménhírben nem folytattam - nem bújt el az érdeklődők
elől, hiszen az elmúlt években hál\' istennek számtalan előadást
tarthattam a legkülönbözőbb helyeken széles e hazában, A Pilis rejtély
címmel, sőt készülőben van ennek a könyvváltozata is. Ezért nem is
kellene aggódnom, hogy az "elméletem" más szerzők tollából is
időről-időre felbukkan, persze forrásmegjelölés nélkül. Békés ember
vagyok, nem szoktam haragudni ezért, csak somolygok rajta. De mégis kell
kicsit aggódnom, ugyanis újabban, már saját maguk gondolataként is
feltűntetik. Ez pedig már - mivel nem jelölik meg forrásukat - plágium.
Sőt, már néhányan odáig merészkedtek a morzsaszedegetésben, hogy az
említett írásom elemeit - gyaníthatóan a témában való teljes járatlanság
miatt - súlyos hibákkal tűzdelik tele. Így fordulhat az elő, hogy mára a
Pilisben már nem is egy Nimród csillagkép bukkan fel, hanem kettő, sőt
több is. A miért lenne kettő Nimród? kérdésre értelmes válasz nem, csak
valami kesze-kuszaság hallatszik.
Mások - amint az a szerző is,
aki most írásra késztetett - pedig összehord sok mindent tőlem is,
másoktól is, és hatalmas zavart okoz az olvasóban, hiszen, ahogy már
írtam, súlyos hibákat ejt az eredeti szöveg átírása során. Nem szeretném
megbántani azt a neves (sokak által ismert) szerző-előadót, akitől
legutóbb olvastam vissza elméletemet, hiszen bizonyára jó szándék
vezérelte amikor átírta az írásomat. A cél nyílván az, hogy lapján
keresztül sokan ismerkedjenek meg múltunk titkaival. Csak... Ha szerette
volna, szívesen elmondom neki az új részleteket, hogy ne írjon annyi
zavarosat, ha már egyszer földik vagyunk (Aradi-Váradi). De nem szerette
volna. Ha szerette volna, beülhetett volna bármelyik előadásomra az
elmúlt 3-4 évben, hogy megértse a Pilis rejtélyének egy darabkáját. De
ezt sem akarta, pedig többször is adtunk elő egy rendezvényen. Ha már
megírta, szívesen elolvastam volna, hogy legalább a legsúlyosabb hibákat
kijavítsam az írásban. De ezt sem...
Sőt arra sem vette a
fáradtságot, hogy az általam az írásban hagyott igen komoly tévedésnek
utánanézzen. Nem, szolgai módon lemásolta és ezzel igazolta, hogy minden
egyes mondatát tőlem vette át. Pedig ez olyan hiba volt - lényegen nem
változtatott - de akkor magamat komolytalanná tehettem volna vele.
Máshol ez a mondat nem olvasható, csak ebben az általam írt cikkben.
Most viszont még több olvasóhoz jutott el, és aki tudja, hogy ez
butaság, az egész elméletnek hátat fordít, ami pedig baj lenne. Sajnos a
kolléga úr itt belesétált a "fogalmamnincsmitollózokösszedebiztossiker"
csapdájába. Ugyanis ő még nem tudja, pedig néhány éve (a Táltos
Ménhírrel egy időben jelent meg az ő lapja is, ami akkor külsőre
meglepően hasonlított a miénkre) szerkeszti és írja a lapját, hogy ami
nyomtatásban megjelenik nem "szentírás" és nem szabad fenntartás nélkül
átvenni. Mert előbb-utóbb kiderül...
De nézzük kicsit
részletesebben miért is háborgok. A kifogásolt írás a Mani-fesztum című
lap 2003. januári számában jelent meg, "Isten áldd meg a magyart..." 5.
részeként. A korábbi részeket nem olvastam, ezt is másoktól kaptam meg,
akiknek feltűnt az, aminek fel kellett tűnnie. Előbb néhány gondolat a
cikkből, ami a rossz megfogalmazás miatt kiigazítható (dőltbetűs részek a
Mani-fesztumból valók Váradi Tibor cikkéből): "Meglepő lehet, hogy
egy-két híres és közismert piramis - mint például a gízai piramisok,
amik (sic!) talán a legismertebbek - megépítésében igencsak benne volt
az ősmagyarok keze. Az Egyiptomban élő magyar törzsek az Orion iránti
tiszteletből építették - azt most ne boncolgassuk, hogy mi módon és
milyen módszerekkel." Meglepő valóban, mert erre bizonyítékunk nincs,
csak gyanítható, hogy az egyiptomi kultúránál idősebb szkíta
kultúrkörben élőknek lehetett köze a gízai piramisokhoz. Az pedig, hogy
az Orion iránti tiszteletből építették, teljes melléfogás. Az Orion
elnevezés a sokkal későbbi görögkorból származik. Ha ők Oriont
tisztelték volna, elég nagy bajban lennénk. Az egyiptomiak természetesen
Ozíriszt tisztelték ebben a csillagképben és a fáraók haláluk után,
ahogy ezt a piramisszövegeknek említett halotti, mágikus rigmusok is
írják, Ozírisszé váltak és az égbe szálltak, hogy ott elfoglalják méltó
helyüket. Ha szkíta népek voltak az építők, akkor sem Oriont, sem a nála
korábbi Ozíriszt, hanem az első szkítát, Nimródot vagy ahogy a görögök
említik Szküthészt tisztelték ebben a csillagképben. "Ha szellemi
segítséggel megnézzük, hogy a Szfinxet mihez hangolták, akkor a
Szíriuszhoz vezetnek a szálak. Egymás mellett van két fontos alkotás: az
egyiptomi nagy piramisok, mellette pedig a Szfinx, s az egyiket az
Orionra, a másikat a Szíriuszra hangolták, pont két olyan csillagképre,
ami a magyarság vallásában, hitében nagyon meghatározó volt." A szellemi
segítséget nincs jogom kétségbe vonni a Szfinx kapcsán, de semmi jel
nem utal arra, hogy neki a Szíriuszhoz lenne bárminemű köze is. A
kutató, aki az egész piramis ügyet elindította (Robert Bouval), évekig
tartó kutatásai során sem jutott erre a következtetésre. Ellenben arra
talált bizonyítékot, számítógépes csillagászati programok segítségével,
hogy a feltételezett építés időpontjában (Kr.e. 10.500) a Szfinx
hajnalban a felkelő Oroszlán csillagképre nézett. Ez a vizsgálat
igazolta, hogy a kamrák folyosói ebben az időben a (most) Orion
csillagkép egyik övcsillagára ill. a Szíriuszra mutattak. A másik komoly
elírás, hogy a Szíriusz csillagkép lenne. "Sajnos" ő csak egy csillag,
méghozzá az északi félteke legfényesebb csillaga. Téli éjszakákon
Magyarországról is gyönyörűen látható kékes sziporkázása. A Szíriusz a
Nagy Kutya csillagkép egyik csillaga, ami Nimród-Orion kutyájaként is
megjelenik mindkét mitológiában. Ez a csillagkép (a teljes) Egyiptomban
Íziszként jelenik meg, aki Ozírisz testvére és felesége is volt.
Ezután
több bekezdés - nem idézem őket, elolvasható mindkét lapban - is a
kettős koronázás lehetőségével foglalkozik, hasonló mondatokkal,
mondatszerkezetekkel, kifejezésekkel. Az idézett írás felépítése
rendkívüli módon hasonlít az általam sokkal korábban megfogalmazottakra.
De most nézzünk konkrét részleteket:
Aradi 1999: A "pilisi
csillagkép" három fő hegyre épül: Árpádvár, Rám-hegy, Magas (Mágus)
hegy. Ezek egymáshoz viszonyított elhelyezkedése pontosan megegyezik a 3
gízai piramiséval és természetesen az Orion övével.
Váradi 2003: Ez
a három képződmény a Rám-hegy, az Árpád vár és a Magas-hegy. Ennek a
három pilisi képződménynek az egymáshoz való viszonya, helyzete aránya
pontosan megegyezik a három gizai piramiséval, és természetesen az Orion
övvel.
Megjegyzésem: Ha valaki elolvassa azonnal szembeötlik az
azonosság (ez már nem nevezhető hasonlóságnak sem). Ha Váradi Tibor
vette volna az erőt és a térképen megnézi a hegyeket, nem keverte volna a
sorrendjüket, mert az bizony fontos. De folytassuk!
Aradi 1999:
Miután a három piramishegy együtt volt, meg kellett találni a többi
azonosságot is. Szfinx! Hol van a Pilisben szfinx?
Váradi 2003:
Felmerülhet a kérdés, hogy mi az a hely, ami megfelel a Szfinxnek.
Vagyis, mi hozza le a szíriuszi erőket? Hol van a pilisi Szfinx?
Megjegyzésem:
Nos, itt sincs túl nagy különbség. A szíriuszi Szfinxről már beszéltem,
azt most újra nem említem. Illetve mégis! Az égen a Szíriuszt úgy lehet
a legkönnyebben megtalálni (ha nem vennénk észre a fényességét), hogy
az Orion övének meghosszabbított vonalát kell figyelnünk, kb. 7x-es
távolságát rámérni a képzeletbeli egyenesre és máris a Szíriuszhoz
jutunk. Ez a távolság pedig Egyiptomban nem a Szfinx és a Pilisben pedig
nem Dobogókő. Mindkettő túl közel lenne és az irányuk sem stimmel.
Hamár a teljes csillagképet itt is és ott is mérnöki pontossággal
leképezték, ekkora hibát nem követtek volna el. Sajnos Váradi Tibor nem
tud(hat)ja, hogy a Pilisben megtaláltuk ezt a helyet és nem árulok el
titkot vele, ha elmondom, hogy ezen a helyen ősi kultuszhely maradványai
vannak feltárva jó néhány évtizede. És ez - ismétlem - nem Dobogókő. De
nézzük tovább, mert a "pilisi Szfinx" valóban Dobogókőnél van, de nem
olyanformában, ahogy Váradi úr írja, ill. nem írja, hiszen a valóság nem
illik a szíriuszi képletbe. De a kezdet megint csak kínosan hasonló.
Aradi
1999: Újra a térkép került elő és ekkor döbbenetes látvány tárult a
szemem elé... A Pilis-térkép kinagyított részén lehet látni, Dobogókő
körül. Ez pedig egy hatalmas, kiterjesztett szárnyú Turul madár, mint
turistaút... És vajon hogyan lehetséges, hogy a madár szívében, tehát
szerves részét képező, Dobogókő-szikla elhelyezkedése, távolsági aránya
pontosan megegyezik az egyiptomi Szfinx és a piramisok arányaival.
Váradi
2003: Ha az ember kezébe vesz egy felnagyított pilisi térképet meg egy
egyiptomi ábrát, ami pontosan jelzi a piramisok és a Szfinx helyzetét, s
el kezd kutatni, észreveszi, hogy a Szfinx éppen Dobogókőre esik. Ez
azt jelenti, hogy Anyahita erőit Dobogókő jeleníti meg. Különféle
számításokat is végeztek azok (!), akik ebbe még jobban belemélyedtek,
és kiderült, hogyha a különféle adatokat az ember összeveti,
megfelelteti egymásnak, és e távolságokat, arányokat, megvizsgálja,
szorozza, összeadja és kivonja, az a megdöbbentő eredmény jön ki, hogy a
pilisi három hegy számadatai, és ezeknek a különféle variációi 90%-ban
megfelelnek az Egyiptomban található három nagy piramisénak.
Megjegyzésem:
Elég világos, nem? Nálam hosszasan következnek a számadatok, a
precessziótól, a távolsági arányokig. Ezt Váradi úr nem közölte, inkább
egy elég összevissza mondatban utalt rá, hogy ezeket nem ő számolta ki,
hanem, akik jobban belemélyedtek, mint ő. De csak ezt a részt adta ki a
kezéből. Ez talán túl sok volt már. A számadatok végén a következő
megállapítást tettem, amit nála is olvashatunk:
Aradi 1999: Ez csak
néhány, de fontos egyezés az adatok sorában, és amikor ennek az
adathalmaznak a 90%-a megfelel egy több ezer kilométerre lévő
épületkomplexum adataival, arra lehet, hogy véletlen, csak nem hiszi el
senki.
Megjegyzésem: Csak a szerénység és az esetleges tévedés
mondatta velem a 90%-ot, ugyanis ha valaki kiszámolja ugyanezt, magasabb
arány jön ki, szinte 100%. De persze, megmondta, hogy ő nem mélyedt
bele. Rendben... De még mindig nincs vége (sajnos) az átvételeknek.
Aradi
1999: Egyedül a Magas- (Mágus) hegy lóg ki a sorból. A kúpja
meglehetősen sérült, az egykori piramisszerűsége kevésbé látványos.
Váradi
2003: Sajnos ezeket a beavatási központokat próbálták tönkretenni,
például a Magas-hegynek, vagy ahogyan régen hívták, a Mágus-hegynek a
kúpja már erősen sérült, de ez szándékos rongálás eredménye.
Aradi
1999: Sokan azt feltételezik, hogy a három piramis a föld alatt
összeköttetésben áll. Azt hogy a pilisi hegyeinknél ez így van, mindenki
megmérheti, aki megtanult földalatti üreget illetve alagutat mérni. Ha
itt így, akkor ott is így.
Váradi 2003: Érdekes, hogy az egyiptomi
három nagy piramis alatt mesterséges folyosókat hoztak létre, ami a
három piramist összeköti egymással. Talán nem meglepő, hogy a Pilisnek
ezt a három hegyét szintén földalatti üregek kötik össze, a különbség
annyi, hogy csak ezek természetes üregek. (Pontos idézet a
magyartalanság miatt. Aradi)
Megjegyzésem: Persze, hogy nem meglepő,
mivel 4 éve leírtam. De mielőtt leírnám a legnagyobb bakit, amit
elkövettem és Váradi úr is vakon átvett, még néhány azonosság.
Aradi
1999: Szántai Lajos (Jéé, én megadtam a forrást!) egyik előadásából
tudhatjuk, hogy annak idején - feljegyzések szerint - a Rám-szakadék
fedett volt, és fontos szakrális szerepet játszott a térség életében és
I. Béla királyunkéban is. Minden jel arra mutat, hogy ez is egy
mesterséges építmény.
Váradi 2003: A Rám-szakadékról érdekességként
megemlítném, hogy régebben fedett volt és fontos szerepet játszott a
magyarság életében.
Megjegyzésem: Nincs megjegyzésem!
És
most jöjjön a gyöngyszem, ami, ha Tibor odaírja, hogy a forrás Aradi
Lajos cikke, mentesítette volna ugyanattól, amit én kaptam ezért súlyos
hibáért, a hozzáértőktől.
Aradi 1999: De most jön a legfontosabb
bizonyíték (hangsúlyozom ezt akkor gondoltam és balga módon
összekevertem két csillagképet). Az égre (az Orion-övre) pillantva
ugyanis azonnal fel kellene, hogy tűnjön, hogy a középső csillag a
legfényesebb. És ha az elfogadott, hogy Egyiptomban ezt mintázták meg,
akkor ennek a fényességnek is jelentkezni kell a középső piramis estén
is, ahogy ez jelentkezik a Rám-hegy energetikai csomópontjában... Csak
segítségül, hogy a Szfinx is a középsőhöz kapcsolódik.
Váradi 2003:
Van itt még egy fontos jelenség. Az Orion csillagképnek a legfényesebb
csillaga a középső csillag. Viszont a három piramis közül mégis a
Kheopsz-piramist emelik ki, az pedig nem a középső, hanem az egyik
szélső. A beavatás a középső, a Kefrén-piramisban történt meg, s ennek a
pilisi megfelelője a Rám-hegy. A Szfinx is a középső piramishoz
kapcsolódik, tehát Dobogókő a Rám-heggyel van egyfajta szellemi
összeköttetésben.
Megjegyzésem: Ez nevezik végzetes tévedésnek.
Persze nem számomra végzetes, hiszen én ezt időben, bár a cikk
megjelenése után korrigáltam és végül is ez a tévedés vezetett az
elmélet kiteljesítéséhez, hanem Váradi Tibor számára nevezhető
végzetesnek, aki sajnálatos módon lemásolta és ebből kifolyólag hibás
következtetésre jutott, miszerint a Kefrén piramis lenne a fő beavató
hely. Ha egy előadásomat is végig hallgatta volna, tudhatná, hogy mi az
egész beavatási ceremóniának a lényege Egyiptomban és mi az a többlet
amivel a Pilis rendelkezik legalább Atilla királyunk óta.
A
titok pedig a Sas (Aquila) csillagképben rejlik, aminek van 3, a
Nimród-Orion csillagképével megegyező hármas csillagcsoportosulása, amit
én annak idején tévedésből(?) összekevertem a másikkal. De ezután én
felnéztem az égre... És hogy mi mutatkozott meg? Azt majd Váradi Tibor
is elolvashatja A Pilis rejtély című könyvemből.
(2003) Váradi
Tibor kérésére nyomtatott formában nem jelent a Dobogó folyóirat
hasábjain, amit én teljesítettem. Az ő által szerkesztett folyóiratban,
az ominózus cikket követően, egy interjú készült velem, amiben -
többszöri átírás után - végül is tisztázódott a helyzet. A téma
érdekessége viszont megköveteli, hogy az új olvasók ill. a téma iránt
érdeklődők tisztánlátása érdekében, ez az írás itt, az én saját
honlapomon elérhető legyen.
A „mágia urainak” nyomai a világban és a Kárpát-medencében
Azt
mindenki tudja, hogy a világ számtalan részén – minden kontinensen –
csodálatosnak és érthetetlennek tartott, ősrégi kultúrák nyomai
találhatók. Ezek lehetnek apróbb, a „megcsinált történelem” menetébe be
nem illő kulturális nyomok vagy hatalmas építmények, amelyek megépítése
még a legmodernebb technikákkal is komoly fejtörést okozna illetve, mint
azt többek között a „Nagy Piramisról” építészek nyilatkozták: „…
felépíthetetlen…”.
Pedig ezek ott vannak a sivatagban, hegyek
tetején, mocsarak közepén, vagy éppen csöppnyi óceáni szigeteken. Több
száz éve borzongással, csodálattal nézik, vizsgálják tudósok, laikusok,
önjelölt szakértők, ezoterikusok, ufó-kutatók.
Számtalan
elképzelés született építésükkel kapcsolatban a komoly tudományostól
kezdve, a földönkívüliekig bezárólag. Mindenki számára elfogadható
elmélettel senki nem tudott eddig előállni. Ezt persze tőlünk sem kell
várni. Hiszen, ha a tudós állít fel egy elméletet – maradjunk a „Nagy
Piramis”-féle rámpa elméletnél, amit a világ összes iskolájában
tanítanak – az ellentábor, a piramidológusok, ezoterikusok, azonnal
ellenáll (csak megjegyzésképpen, a józan paraszti ész alapján, teljes
joggal), hogy a segéd rámpa megépítése kétszer akkora munka lenne, mint
maga piramis. Mégis amit egy tudós állít, rövid idő alatt elfogadottá
válik, még ha „házon belül” bevallják annak lehetetlenségét. Ezt mégis
jobbnak látják és ártatlanabbnak, mint belátni azt, hogy az ősök olyan
tudás birtokában lehettek ill. voltak, ami a tudomány szerint nincs és
nem is létezhet.
Ez a tudás nem más, mint a mágia, amivel
hegyeket mozdíthatunk, vizet fakaszthatunk, tengereket választhatunk
ketté, az időjárást befolyásolhatjuk. És gigantikus építményeket is
emelhetünk. Ezt a tudást viszont, amit egykor a magasok, mágusok,
magurok, magarok, magyarok tudtak, el kellett felejtetni, hogy ne
legyenek már jobbak, többek azoknál, akik ezt nem tudták, nem művelték.
Azt hogy miért hagytuk, hogy elfejtessék velünk, más lapra tartozik, de
szerencsére nyomaiban megmaradt. Keveseknek megadatik manapság is ennek
gyakorlata, és szerencsére néhányan át is adják ezt a tudást az arra
érdemeseknek. (lásd: Wass A.: Hagyaték)
Hermész Triszmegisztosz
(az egyiptomiak Thot istene, aki az írást, a földművelést, tudományokat
hozta Egyiptomba, Atlantiszról) szerint: ami lent, az fent, ami kint, az
bent. Ez a mi esetünkben annyit jelent – ha már az előbb tisztáztuk kik
a MáGia uRai – hogy amennyiben a nagyvilágban nyomokat hagytak,
találunk-e itthon is, hiszen az utóbbi néhány évszázad idegen
érdekeltségének „nagy érdeme”, hogy ami kint van az mindig jobb,
érdekesebb, izgalmasabb. El kell keserítenem néhányukat. Találunk, és
többet is, mint gondolnánk.
Ebben a sorozatunkban ezeket az
összefüggéseket próbáljuk feltárni, de csak továbbgondolásra ösztönözve
mindenkit és nem kijelenteni, dogmatizálni. Mindenki saját hite, tudása
szerint fogadja be vagy meg a sorozat részeit.
Az előbb azt mondtuk,
hogy itthon – ez alatt mindig a Kárpát-medencét kell érteni – is
találunk a világcsodáknak megfelelő építményeket. De hiszen nem ismerünk
egyet sem! Pont ez az! Sikerült elérni, utóbbi időben, hogy az itthoni
csodára oda sem figyelünk, észre sem vesszük, de főleg el sem hisszük,
hogy létezhetnek. Az alábbiakban néhány világcsodát és hazai
megfelelőjét mutatjuk be.
Elöljáróban csak annyin kellene
elgondolkodni, hogy minden csodának van megfelelője nálunk, a világban
szétszórtan létező piramisoknak, ménhíreknek, kőköröknek, rejtélyes
vonalaknak és még sok minden egyébnek. Ez pedig csak egyet jelenthet,
hogy a Kárpát-medence kultúrája mindig is központi szerepet játszott,
amióta világ a világ. Tehát ez a kultúra egy központból áradt szét,
jeleit, nyomait mindenhol letéve, meghagyva az utókornak. A nagy
meglepetés akkor következik be, amikor ezt egyre többen felismerik és
beismerik. Talán már nem kell rá sokat várni!
Bemelegítésként
csak két régészeti lelet, igaz hogy az első nem kapcsolódik szorosan a
mágiához, de arra jó adalék, hogy a történészek állításai korántsem
csalhatatlanok és még mindig kevéssé ismertek. A második példa már
köthető a mágia műveléséhez több okból is. Először is magyar nyelvű,
másodszor a rajta lévő szöveg feltételezi azt.
Az egyik alapján a
tudósoknak egy történelmi tényt négyszer korábbi korba kellett
datálniuk, a másik, bár teljesen alátámasztott és bizonyított, mind a
mai napig el nem ismert lelet, az írásbeliség kialakulásának eddigi
elméletét torpedózza meg.
A Bükk-hegységben végzett ásatások
során az egyik barlangban néhány apróságot találtak az egyik
feltárásban. Kicsi, néhány centiméteres kövecskék voltak ezek. Ha hozzá
nem értő találja őket, biztos, hogy nem kerülnek nyilvánosságra. Nos
ezek a kövek, pattintott, csiszolt nyílhegyek voltak. Semmi mágia. A
bökkenő a kövecskékkel, hogy olyan korból kerültek elő, ahonnan nem lett
volna szabad, ugyanis a régészet állítása szerint az emberiség kb. 8000
évvel ezelőtt készített ilyen típusú nyílhegyeket. Ezek viszont több
mint 30. 000 évvel ezelőtti rétegekből bukkantak fel. Ez annyit jelent,
hogy az itt élt népek négyszer korábban már olyan eszközöket használtak,
mint a világ bármely más részén csak több tízezer évvel később.
A
második példánkat e lap olvasóinak szerencsére nem nagyon kell
bemutatni, hisz aki foglalkozott magyar őstörténettel, előbb-utóbb
találkozik vele. Ez pedig az ú.n. Tatárlakai agyagkorong, ami
előkerülésének helyéről kapta a nevét.
A korong és a rajtalévő
szöveg az emberi műveltség eddig megtalált legrégebbi írásos emléke, ami
mintegy 1500 évvel előzi meg a tudomány által legrégebbinek tartott
mezopotámiai leletet. A korong c-14-es vizsgálata szerint kora min. 7200
év, vagyis Kr.e. 5200 körül keletkezett. Hogy mégsem ezt tanuljuk az
iskolában annak tudható be, hogy hiába bizonyított a kora, nem illik be a
történelem furcsán kitalált menetébe. Inkább a háttérbe teszik,
megfeledkeznek róla, „nem is írás” mondják rá. Pedig aki olvasta a
fordításokat, egyértelműen kijelentheti, hogy olyan csodálatos vallási
szöveget tartalmaz, amit csak egy magas szinten álló, a természet, az
univerzum teljes rendjét ismerő mágus nép alkothatott. Tökéletesen
tisztában kellett lennie az alkotónak a csillagászati precesszió
elvével, a Föld tengelyének hajlásával, a korszakok változásával. A
korong képjelei mind-mind utalnak ezekre és a szöveg útmutatást ad a
későbbi korok magyarjainak.
Badinyi Jós Ferenc, Baráth Tibor
professzorok könyveiben is olvashatók a korong szövegének megfejtései:
„Oltalmazónk! Minden titok dicső Nagyasszonya! Vigyázó két szemed óvjon,
Napatyánk fényében!” És egy másik, a Szathmáry-féle: „Egyetlen,
magasztos Teljességünk leáldozóban, de Fény atyánk arca felemelkedik,
ismét felragyog, s betölti dicsőségét!”
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!